Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак проблеми....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пак проблеми....

    Колеги, извинявам се ако повтарям теми,но по моя въпрос не открих много подробности!

    1.Искам да ви попитам има ли как да разбера дали ми работи термостата? Като е загряла и увелича скороста, стрелката пада от 90 градуса надолу (но зимата парното загряваше много бързо)

    2.Перките на радятора ми се включват само на 2-ра степен към 110 градуса (къде е датчика и как да разбера дали е от него?(с климатроник съм!))

    3.Всеки път като я запаля трябва да я изфорсирам,иначе като трърна няма мощност и само эабива муцуна.

    ________________________
    Alfa Romeo 146 1,9 JTD 99"
    Last edited by 455115; d.m.y г., 14:10.
    _____________________
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

  • #2
    1. Палиш колата студена и изчакваш 2-3 минути. После проверяваш маркуча къмерадиатора (горния) дали се е затоплил. Ако термостата е здрав, маркучът трябва да остане студен докато колата загрее докъм 80 градуса и тогава да се затопли рязко. Ако се затопля веднага след като си запалил, значи термостата не затваря.

    2. Датчика е долу ниско встрани на радиатора. Може да провериш останалите компоненти от системата за да видиш дали изобщо ти работи първа степен, преди да виниш датчика.
    Откачи буксата от датчика и с едно кабелче свържи към маса последователно всеки един от трите извода на буксата. Единият извод е маса, така че там нищо няма да стане. Като свържеш към другите два, трябва да ти заработят съответно първа и втора степен на перката.

    3. Що не направиш една диагностика първо
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Мерси много, това с радятора ще го пробвам! Но за датчика... не е на радятора (свалял съм радятора) чувал съм че на алфите с климатроник е някъде по системата, ама не знам къде! А за диагностиката ходих на едно място и ми казаха че всичко си е ок, но май трябва да пробвам на друго място,там май само гледат да вземат парите


      _______________________
      Alfa Romeo 146 1,9 JTD 99"
      _____________________
      Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

      Comment


      • #4
        А забравих още нещо, въздухопровода дето влиза в турбината точно преди нея има разклонение и отдолу има нещо като кутийка (при мен е счупена) за какво е тя и може ли без нея?

        _______________________
        Alfa Romeo 146 1,9 JTD 99"
        _____________________
        Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

        Comment


        • #5
          След като ти пада температурата на дълъг път, явно си за термостат. някои биха казали, че може и да е датчик, но те се продават комплект и без това. Поне на моята и на още 1-2 със същия двигател е така, де.
          След като зимата ти е загрявала бързо, то явно просто не ти е бил тръгнал да си ходи тогава Аз ще сменям моя другата седмица, защото на дълъг път на моменти пада леееко под 90 градуса. Нормално за тези коли е положение на стрелката една идея под 90 градуса, леко застъпала чертата на 90 градуса, когато загреят и да не мърда от там....ОСВЕН ,ако не си по баир надолу без газ. Тогава си е нормално да падне температурата, дори и лятно време, просто особеност, характерна за дизеловите двигатели.
          А тая кутийка, за която говориш, има вход за въздух и такъв откъм картерната вентилация, ако не се лъжа. Нещо като утаител май играеше, но нека кажат по-компетентните, че да не те подведа
          При всички положения, това, че е счупена, не звучи добре. Много е ниско и освен да се получава байпас на дебитомера, може да влязат боклуци в компресорната част на турбинката и да се прецакат лопатките. Ако е само пукната, свали я и я залепи! Може и затова да ти губи мощност. А бял пушек да си забелязал от ауспуха?
          Ако можеш, пусни някоя снимка на тая пластмасария да я видим, че може да се окаже, че съм наговорил наизуст една купчина глупости
          Last edited by trustworthy; d.m.y г., 18:57.
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Много благодаря за инфото! Ще се опитам да я снимам ама не съм сигурен дали ще се вижда, защото аз я видях като свалях радяторите( не е пукната а я няма половината - явно съм я прецакал като счупих картера).Иначе бял пушек няма, само черен като я настъпя, но това мися че е нормално за дизел.
            А каква цена е термостата?

            _______________________
            Alfa Romeo 146 1,9 JTD 99"
            Last edited by 455115; d.m.y г., 22:18.
            _____________________
            Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

            Comment


            • #7
              Ето за това става въпрос - тук и тук

              ________________________
              Alfa Romeo 146 1,9 JTD 99"
              _____________________
              Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

              Comment


              • #8
                Искаш да кажеш, че тая пластмасова 'паница' отдолу е наполовина счупена Поне така ми изглежда на снимката, доколкото може да се види.
                Ако е наистина така, по-добре си намери веднага друга. както ти казах, в момента хем рускуваш да прецакаш турбината, хем и дебитомерът лъже компютъра за подаденото количество въздух, защото смуче директно от дупката и байпасира дебитомерчето. Погледни въздушния филтър! Най-вероятно е като чисто нов
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  А за какво служи тая "паница" както я нарече
                  _______________________
                  Alfa Romeo 146 1,9 JTD 99"
                  _____________________
                  Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                  Comment

                  Working...
                  X